Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Άρηξις : Βιωματικό εργαστήριο για γονείς, “Εγώ και το άγχος μου – ας γνωριστούμε καλύτερα!”

Βιωματικό εργαστήριο για γονείς:
“Εγώ και το άγχος μου – ας γνωριστούμε καλύτερα!”
2ος κύκλος

«Είμαι αγχωμένος!» «Αγχώθηκα πάλι!» «Μη με αγχώνεις τώρα!» Λέξεις που λέμε και ακούμε πολύ συχνά, μέσα μια καθημερινότητα πιεστική, απαιτητική και γεμάτη ανατροπές!
Τι είναι τελικά το άγχος; Πώς προκαλείται; Τι εξυπηρετεί; Πού μας δυσκολεύει; Τι συνέπειες έχει; Κι εμείς, τελικά, πώς μπορούμε να το διαχειριστούμε;
Στο εργαστήριο λοιπόν, το οποίο είναι διάρκειας τεσσάρων δίωρων συναντήσεων, θα ασχοληθούμε με τη σημασία που έχει το άγχος στη ζωή μας. Συμμετοχή μπορούν να δηλώσουν γονείς με παιδιά στην προσχολική, τη σχολική ή την εφηβική ηλικία.
Η συμμετοχή είναι απαραίτητη και στις 4 συναντήσεις.
Για δηλώσεις συμμετοχής, παρακαλούμε τηλεφωνείστε στο 210 5313243.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)

Ημέρες και ώρες εργαστηρίου
Τρίτη 26/11, ώρες 17.30-19.30
Τρίτη 03/12, ώρες 17.30-19.30
Τρίτη 10/12, ώρες 17.30-19.30
Τρίτη 17/12, ώρες 17.30-19.30

Συντονίστρια: Αλεξάνδρα Χαβιάρα (Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια, Μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του Κέντρου Πρόληψης).
Χώρος Διεξαγωγής: Αίθουσα Κέντρου Πρόληψης Εξάρτησης "Άρηξις" (Σμύρνης 28, 2ος όροφος / Αιγάλεω).

Η συμμετοχή στο εργαστήριο, όπως και σε όλες τις δράσεις του Κέντρου Πρόληψης, είναι δωρεάν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου